måndag 29 december 2014

Jag minns...




...när jag var på Frizon med en 4-månaders bebis (min egen). Det var coolt!


... när jag var i New York med dessa pinglor. Åh, the joy! 


... när jag såg ut såhär i håret! Det var ju himla snyggt alltså.


... när jag köpte en skinnjacka på en marknad i London, -11.


... när jag var halvvägs gravid med nr 2 och det inte alls var lika tungt som nr 1. Även om det var tungt...


... dagen innan hon föddes. Hujedamej vad trött jag var på graviditet då!


... min första tvåbarnvagnspromenad. Det var himla läskigt.


... när vi hälsade på en sjuk Jonis i Åhus, sommaren 2012.


... och alla ensamma stunder i en lekpark med två kids. Come oooon!


... hur gött det var att inte vara föräldraledig själv andra gången! Min svägerska också ju!


... alla fina second hand-turer med denna bästis!


... min vackra stad på hösten.


... en kort stund i en hängmatta. Mer sånt!


... när vi klädde upp oss och åkte till Malmö och åt på restaurang. Sånt e så kul!


... när jag fick låna denna fantastiska klänning av Marie. Och när jag sedan (i år) hittade en exakt likadan på second hand. Ah, the joy!


... när tulpanerna hänger.


... uppfriskande springturer med vänner!


... när jag blev bjuden på resa till Paris av D-dawg!


... och vi mötte upp Jenny och fikade på Starbucks.


... tiden innan vi skaffade tvättmaskin till lägenheten. En sån väntan!


... en god föräldraledighet, men också lite långtråkig.


... dagen då jag och Dessi var på BEYONCÈ!! Sjukt bästa dan i mitt liv. Typ


... när Marie och jag levde på 80-talet.


... en dag i Gamla Linköping med Sandra


... när Marie fick i födelsedagspresent att hänga med mig och Dessi i Malmö en hel dag. VÄRT!


... mmmmm, läger!


... mina årliga sol-munsår. I år klarade jag mig dock... Sjukt


... när Sandra tog med mig på hårdträningspass på finaste gymet jag sett. Och sedan bjöd mig på finrestaurang i Västra Hamnen efter. Lyx!


... när Elma och jag var och handlade.



... när en av mina närmaste vänner gifte sig, och jag bar en sjukt snygg klänning jag köpt på second hand för 40 kr. Också VÄRT!

Kul att minnas lite... Idag är jag allmänt depp. Så jag fortsätter minnas!
Och hoppas att bli frisk snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar