torsdag 4 juli 2013

sommaren i city




Nu är det sommar nu är det sol! Nu är det... inte sommar och sol i alla fall. Aaaah jag är lite besviken på den här sommaren. Men jag bär mina shorts trots 12-gradig kyla och tänker då inte dra på mig för mycket jackor heller. Men det är lite trist, det tycker jag allt.
Vi hade en riktigt härlig vecka med mycket sol och värme och då bodde vi ute i min mosters hus. Galet skönt, vackert, mysigt och fridfullt. Där fick vi vila upp oss och ta nya tag!
Och så hade jag köpt en klänning på Emmaus i Malmö för 30 kronor också. Passande! Den ovan alltså. Även Elmas klänning är second hand-fyndad, men det var längesen, den har hon ju ärvt av Elysia dessutom.

Och kom igen nu, sommaren, koooom! Jag längtar efter stranden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar