fredag 12 juli 2013

alltid denna kvinna!


Igår var jag på second hand-tur med två vänner. Det tog ett tag innan min sega kropp kom igång, men sen var det riktigt roligt! Speciellt när vi alla provade massvis med kläder och skrattade och peppade. Jag hittade ett par hög-i-midjan-jeans av märket Monki. Simple as that. 45 kronor kostade de och jag kände att deeeet hade ju varit en spännande grej att ha sådana jeans nån gång. Jag provade och de satt ju skitbra. Osäkerheten över min bakdel infann sig, det är ändå lite speciellt att bära sådana jeans. Min en vän sa då:
- Alltså Filippa. Vem är din bästa vän?
- Emanuel?
- Neeej, som du ser mest upp till och typ avgudar?
- Beyoncéeeeeee!
- Och vad står hon upp för?
- BOOTY!
Japp. Så ni förstår att jag köpte de där jeansen för 45 kronor. Jag köpte lite mer skoj och jag ska verkligen se till att visa er en massa kul. Men nu är det ju sommar och jag är seg och allt sånt där. Men jag återkommer. Mycket snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar