lördag 11 augusti 2012

big, big dreams



Åh, jag börjar se ljuset i tunneln. Och det ser himla bra ut! Lite färgglatt, lite galet, lite vågat, lite av allt. Jag börjar se fram emot hösten ordentligt  nu. Själv vädret känns ju redan höstigt och i vanlig ordning ser jag inte särskilt mycket fram emot kylan, men den kan väl få vara välkommen i år den med. 
Jag börjar drömma om resor också. New York, London, Paris... Mmm... Sist jag var i London hittade vi en liiiten lyxig second hand som bland annat innehöll Prada-skorna där ovan. Det tyckte jag var skithäftigt. Hade det varit rätt storlek hade jag lätt köpt dom och gjort en snygg avbetalning till det. 
För er övriga som är ressugna har jag sett att det är billiga resor på Ryanair nu. 
Ja, lite förändringar till hösten är ju aldrig fel. Lite små sådär men ändå så att man känner att man lever. Kanske vill du skaffa en ny stil, nya glasögon, en ny frisyr, gå upp/ner i vikt, börjar ett aktivt träningsliv eller skaffa nya vänner. Jag tycker i alla fall att hösten är en ypperlig tid att helt enkelt starta upp en ny tid. Jamen vi ser väl hur allt går då!

So long!

2 kommentarer:

  1. Den här hödten kommer bli den bästa någonsin!!

    SvaraRadera
  2. Shiiiet alltså, livet! Det är så himla braaa! :) Och DU är så himla bra!

    SvaraRadera