tisdag 31 januari 2012

rosti mepal



Jag försöker fortfarande krya på mig efter helgens magsjuka. Det verkar vara ännu svårare när man är gravid... Då jag jobbar hårt på att kurera mig ligger jag nedbäddad i sängen och drömmer om vackra saker. Jag har en tendens att börja längta efter min födelsedag såhär års. Ja, det är bara två månader dit! Hehe. Men det är så roligt att önska sig saker (av mamma å pappa å maken då, som ska ge paket! Hehe) när man hittat det rätta. Jag har fått riktig dille på Rosti Mepal och fick en liten samling i julklapp. Det är det gröna ni ser på bilden. Och något rosa. Men det är ju så kuuuul att hitta nåt sånt och börja samla på! Tjoho!
Så. Nummer ett på min önskelista är en stor fin samling av Rosti Mepal-grejer. Cause I´m worth it! Eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar