onsdag 1 februari 2012

om jag kunde - mellan dröm och verklighet

I slutet av vårterminen gjorde min klass en produktion, en slutproduktion av vårt huvudämne Kultur, Media & Estetik. Det var en av de värsta och hemskaste processer jag deltagit i, även om det - faktiskt - var ganska roligt ibland. Jag har nu gått det här programmet i 3,5 år och hade då aldrig varit med om något flummigare.
Jaja. Slutproduktionen hette tillslut "Om jag kunde - Mellan dröm och verklighet... " Och det är inte förrän nu som jag får lite inspiration... Kanske inte av just föreställningen, men av titeln. "Tänk om jag kunde..." var ett av ledorden. Ja, tänk om jag kunde? Tänk om jag vågade...? 


A dream?!


Lite battledance inför föreställningen


Foton som jag tog och fixade. Kul ju!


Du fattar säkert ingenting. Och det gör inget. Men det här kan vara ett av mina viktigaste inlägg...

Vågar du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar