onsdag 23 november 2011

miss sixty






 Jag vet inte om jag hade några bättre bilder från det här tillfället, det ser verkligen ut som jag hatar nån. Jag tror inte jag gör det dock?
För några månader sen saknade jag ett par redigt snygga jeans i min garderob. Jag önskade mig ett par svintajta men ändå svinsköna. Och så gick jag en tur på Myrorna i Malmö (efter att ha plöjt igenom H&M, Monki, Gina osv...). Och så hittade jag dessa. Ett par Miss Sixty-jeans för 205 kronor. Och dessutom satt de som en smäck och var exakt den passformen jag ville ha!
Åh. Det här med second hand alltså. It´s all gooood.

Förresten så är precis alla plagg ovan från second hand. Det är ju lite fett. Synd bara att jag inte kan ha de där rackarns jeansen längre.

Jeans, Miss Sixty, Myrorna 205 kr
Skor, second handen i stan, 40 kr
Skjorta, second handen i stan, 20 kr
Mockajacka, en liten second hand i Hbg, 120 kr
Skärp, Pingstkyrkans second hand, 15 kr

Skit! Scarfen är från Ullared.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar