lördag 26 november 2011

inspiration-less-li?


Idag är det lördag ja. Fyra veckor kvar till julafton va? Känns stabilt. Jag inleder den här helgen med att vara gräsänka - igen. Och dessutom kommer jag att vara det varje helg fram till julafton. Men äh. Det har ju funkat såååå många helger innan, så varför inte nu liksom? Det händer så mycket kul och jag är piggare och jag har massa härliga vänner och familj runt mig. Life´s all good.
Det enda riktigt trista i mitt liv just nu är att jag är så ohyggligt inspirationslös. Speciellt gällande kläder. Åh, det är så tråkigt att jag dör snart. Jag är i ett grymt tråkigt mellanläge med min gravid kropp (there, I said it!) och jag vete katten vad jag ska ta på mig. Allt ser man ju fet ut i. Blä.
Jaja. Tur jag inte bryr mig lika mycket som förr i alla fall.
Jag ser fram emot eftermiddagen, då nalkas en stooor Thanksgiving dinner - American Style hos mostern. Det ska bli riiiiktigt mysigt!

Äre nån som gör nåt kul då? Inspirera mig?!

2 kommentarer:

  1. Åh grattis till knyttet i magen =) Här ska bakas lussekatter och sättas uppadventspynt!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni väntar en till!! Grattis!!

    SvaraRadera