tisdag 22 november 2011

fy farao!



Synen är allt lite suddig nu. Haha. Närå. Så farligt är det faktiskt inte. Det känns skönt att det bara är SJUTTON dagar kvar (haha) men det är faktiskt roligt på min praktikskola. Det finns så mycket kul där liksom! 
Jaja.

Men fy farao vad glad jag blev för de fina kommentarerna nedan! Det var verkligen upplyftande att läsa när man kommer hem och känner sig som en tom påse (så sjukt bra på metaforer just nu). 


Det bästa med att ha något jobbigt att gå igenom vid den här tidpunkten är att det finns såååå mycket roligt också!

- Chilla middagar med vänner (som ikväll!)
- Thanksgivingmiddag American Style på lördag hos mostern & morbrorn
- Första advent för katten!
- Andra advent?! (osv)
- Adventspartyn hos goa vänner
- Julpyssel hos the d-dawg
- Pepparkaksbak med Andy
- Julkonserter med Vocal Six
- Luciatåg!!
- Och sist men inte minst; ultraljud
- Ja, och så julafton på det ja!

Japp. Det kan väl bli roligt det? Ja jag tror minsann det!

5 kommentarer:

  1. Whoho! Sjukt bra månad! Så i outar dig nu?! ;) Vilket datum är ultraljudet? Lycka till! Förresten. Jag kanske vill vara med er och baka om jag kan och får :)

    SvaraRadera
  2. Ska du också på ultraljud? Grattiiss!!! Det bara ploppar upp bebisar och gravidmagar överallt, inte utan att man blir lite avis! kram

    SvaraRadera
  3. Oj, en bebbe till, vad roliigt, grattis! /jullan

    SvaraRadera
  4. Wow! Grattis! :) V. A.

    SvaraRadera