måndag 21 november 2011

en uppstoppad korv

Jag känner mig en som uppstoppad korv idag. Tror jag i alla fall. Äh, jag vet inte. Jag är grymt trött, trött, trött. Inte vanligt trött faktiskt, utan galet-trött-efter-en-lång-men-ändå-bra-praktikdag. Japp. Sån trött är jag. 
Och jag kände just en uns av besvikelse också. Tråkigt. (det hade dock inte med praktikdagen att göra)
Jag skulle bara vilja berätta allt jag går och tänker och känner.
Men dels orkar jag inte och dels vet jag ju för katten inte vilka ni är som läser? Då är det ju konstigt liksom.
Äh, jag längtar efter sängen. Får man lägga sig kl 8 en vardagskväll som denna?
I guess so.
Eller så gör jag lite varm oboy och kryper ännu djupare i soffan...

3 kommentarer:

  1. Jag läser alltid! MASSOR med kramar till dig, du kan prata med mig om vad som helst, när som helst. Bara att ringa! Trampar på gasen bort till LA också om du skulle behöva mig! PUSS!

    SvaraRadera
  2. Hur länge praktiserar du om dagarna? Vore kul att träffas lite någon dag snart. Annars ses vi ju till helgen :) Hoppas du får sova gott och är mer utvilad imorgon. Och ja, det är helt okej att lägga sig klockan åtta :)

    SvaraRadera
  3. Hej, uppstoppade korv! Vi pratar ikväll!

    SvaraRadera