onsdag 30 mars 2011

when the streets are to big for you


För sketan! Jag är lite trött på att second hand-handla. Jag har bara massa konstiga grejer ju! Och jag måste verkligen vara så där överdrivet kreativ ju. Skitjobbigt. Usch, vad synd det är om mig!

Nä. Det var inte så jag vill framställa detta. Men, de flesta dagarna nu går jag runt i det som är på bilden. Fotot är från i söndags när jag äntligen fick frigöra lite energi genom trädgårdsarbete. Fantastiskt skönt att slippa ha en egen trädgård, eftersom jag inte kan nåt om sånt, men riktigt skönt att jobba lite!
Då blir det mycket slappekläder och det är lite så jag känner mig nu. Jag vill bara ha det skönt. Jag orkar inte så mycket. Veckorna som gått har varit riktigt tunga och jag tror vi börjar slappna av nu. Då behövs softa kläder i soft regi. Skönt. Vad har ni för softish-outfits då?

Min är ju tydligen:
chinos från rea-rea, 20 kr på Weekday
Adidasjacka på rea den med, 300 kr
Tisha från "Jesus for president"-kampanjen
Converse från New York
Mockajacka, second hand, 150 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar