torsdag 31 mars 2011

my inspiration







När jag och maken var på honeymoon i New York, besökte vi The Met (inte Mets alltså, fast det gjorde vi i och för sig också). Där fanns en utställning jag kollat in innan vi åkte, som hette "Model as a Muse". Galet fint var det! Det var en av de bästa grejerna vi gjorde på resan!
Jag köpte den stora, stora boken till. 35 dollar kostade den, men helt klart värt det! Den står alltid framme och ibland tar jag tiden att kolla lite. Som idag. Och så bjuder jag på några vackra bilder!

2 kommentarer:

  1. Åh det hade varit kul att se den utställningen. Boken har ja nog inte bläddrat i, jag får göra det någon gång.

    SvaraRadera
  2. Åh fantastisk bra inspirationsbok ser det ut som. Det är alltså dig man ska vända sig till om man vill ha new york tips?

    SvaraRadera