torsdag 24 mars 2011

jeanskjolen och rosa!



Kolla vad glad jag är idag då! Det är nog bara för att jag är sån idag. För det står inte jättemycket kul på mitt schema idag; PLUGG-bajs.
Här är en av jeanskjolarna jag precis köpt. 45 kronor som sagt, på Myrorna i Malmö. Jag gillar den, för den är lite så crazy på nåt vis.
Förresten, gillar ni inte mitt halsband så sketmycket? Det är en kvinna i Afrika som gör dem av papper, ascoolt! Så om du vill göra en galet fin insats och dessutom få ett fint halsband på köpet, hör av dig! Halsbanden kostar runt 100-lappen och det är min moster som är återförsäljare, så att säga. En grymt bra grej!

Kjol, Myrorna, 45 kr
Rosa tröjor, asgamla (har en tendens att spara allt rosa)
Skärp, second hand, 5 kr
Vanliga strumpbyxor med hål i, från H&M gissar jag

1 kommentar: