torsdag 24 mars 2011

mocha latte frappechino


Då var det vår, eller? Jag har kört conversen en vecka nu, tror jag, och igår fick vårjackan entras. Den här köpte jag på nån second hand-rea för några veckor sedan. 150 kronor kostade den. Det kändes ändå som ett gött pris, på en passande jacka, liksom.
Jag vet dock inte om jag gillar´t. Jag är lite trött på den här stilen. Det finns knappt ingen som inte har "skinnjacka"/skinnjacka/liknande och ser ut ungefär sådär. Nja, vi får se om det håller... Eller vad tycker du?

3 kommentarer:

  1. Jag älskar skinnjacka! Fast min enda (!) är lite udda ju, alldeles orange, så jag har länge funderat på att skaffa en med diskret också - men som du säger går ju var och varannan runt med svarta så jag vet inte jag. Jag kör på min ett tag till :)

    SvaraRadera
  2. Yaay ni har ett matsalsbord, förresten!

    SvaraRadera
  3. Åh, längtar efter att kunna ha min våriga skinnjacka och inte behöva trycka in mig i min stora vinterjacka =).

    SvaraRadera