onsdag 23 mars 2011

get into it!



För var dag som går inser jag att det här med att enbart handla second hand inte är någon picknick. Och ja, egentligen handlar väl allt om att faktiskt våga. Våga, våga. Det är ju nästan det enda jag skriver här. Men jag tror jag försöker peppa mig själv lite. Jag har köpt en del ascoola grejer alltså, för riktigt sketbilliga pengar, men jag har inte riktigt vågat än. De är lite out there och ibland lite fööör mycket.
Men åh, vad härligt det är att inspireras. Jag satt utanför ett sjukhus idag och väntade på en kompis, och under den stunden hann jag få kanske fem nya outfit-idéer. Bara genom att folk gick förbi liksom. Och ingen av dem handlade faktiskt om vita rockar, nope. Ibland kan nån som man egentligen tycker ser riktigt crazy ut inspirera ju. Som de här bilderna ovan. Jag kanske inte kommer välja att se ut preciiis sådär, men jag känner ändå en inspiration. En inspiration till att använda den kreativa hjärnhalvan lite och med lite mod och glädje kommer nog även det gå hem snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar