fredag 25 februari 2011

haka, haka, haka!

Jag gillar att höra när folk blir inspirerade. Och motiverade! Redan nu har två blogg/klasskompisar hakat på, på ett eller annat sätt. Kanske inte precis som jag, men att just handla second hand.
Och ni som läser här, om ni vill ha fler fina, ljuvliga och härliga tips, tycker jag ni ska kolla in deras bloggar:
- Mary
- Helena
Dessutom finns ju fler galet inspirerande bloggar. Som till exempel allas vår Underbaraclara eller denna underbart vackra kvinna, som just nu figurerar i USA.

Men kolla in vetja! Och haka!

2 kommentarer:

  1. Denise och hennes kille har också hakat på! Jag tänkte att om jag klara det fram till sommaren så kör jag så länge det går. Men precis som du så "får jag" köpa nya bad/under/träningskläder och sånt som är närmast kroppen typ linnen och leggings =)

    Din blogg har blivit riktigt snygg - är också inne på en ny header som speglar secondhand lite mer. kram

    SvaraRadera