fredag 25 februari 2011

some day

Äntligen är min älskade lilla Bumsing hemma OCH hennes pappa (min fantastiska, saknade make). Idag behöver jag inte visa er någon "dagens outfit", eftersom jag haft på mig exakt samma som igår. Inspirerande va? Eh, näe. Så det får bli en annan second hand-bild. Min underbara, beiga tröja, köpt för endast 40 kr. Åh, me love. Och dessutom är Emanuels dragspel så mycket second hand som det bara går. Det går han runt och spelar på titt som tätt. Han är så galet musikalisk min käraste, kul äre. För den som undrar kan jag nu spela två låtar på gitarren. Japp, så musikalisk är jag.

1 kommentar:

  1. Galet snygg bild! CTG:t visar hur bebisens hjärtslag är, samt dina värkar, allt med tidpunkter. Det är bara att beställa från sjukhuset du var på =).

    SvaraRadera