fredag 25 februari 2011

badnytt!


Bilder från ellos.se

I mig egengjorda överenskommelse med mig själv, gällande second hand-shopping, fanns vissa grejer jag inte kommer att handla second hand. Dessa är; underkläder, badkläder och basic-grejer (om det nu skulle behövas).
Jag behöver en ny badgrej till sommarn, eftersom mina former förändrats lite, efter barnafödandet för snaaart ett år sen. Tyvärr inte till det bättre. Inga stora tuttar och ingen minimal midja. Nej, snarare tvärtom? Näe, inte så farligt.
Jag är grymt sugen på en baddräkt i år. Jag skulle vilja ha något som verkligen håller sig på plats, eftersom jag ser framåt (MED GLÄDJE) mot en aktiv sommar på stranden! Jag ser verkligen fram emot att jaga dotra mi över land och hav.
Så, på Ellos har de grävt fram några riktiga gobitar, som finns i själva "Retro"-kollektionen. Galet snyggt alltihop, och vem vet? Det kanske kan bli en skön variation på dessa? Vi får väl se.

Ps. Egentligen gillar jag inte Ellos alls. Jag har bara varit med om monsterförsenade leveranser och sånt gillar inte jag. Nån som har bra erfarenhet?

7 kommentarer:

  1. Visst är det full returrätt från Ellos? Jag tycker det är svårt att beställa bad- och underkläder på postorder.

    SvaraRadera
  2. ja det är det. men just ellos har jag som sagt så kass erfarenhet av. men om du är sugen kanske vi kan beställa lite tillsammans? så kan vi returnera tillsammans också =)

    SvaraRadera
  3. Jag har bra erfarenheter från ellos! Tycker h&m är mycket sämre med att leverera i tid (vilket dem typ aldrig gör!)!!

    SvaraRadera
  4. aha, intressant. jag har bara bra erfarenheter från h&m. haha =) men då ska jag se om jag vågar satsa!

    SvaraRadera
  5. Ja, låt oss returnera tillsammans! Det gäller att ha rätt inställning från början ;) Beror på om jag hittar nåt jag gillar till en bra peng förstås, annars får jag nöja mig med fjolårets badkläder.

    SvaraRadera
  6. Ja beställde bikini från ellos förra året, funka jätte bra o ja har bara positiv erfarenhet av dom, dessutom kan man anmäla returen via nätet så slipper man fylla i förhand, då behöver man bara lägga i retursedeln som den är. Dessutom har ellos ofta bra rabatter, själv passa ja på o beställa när ja hade 50 procent på valfri vara (dock gäller de inte alla märken) så de blev en billig bikini me rabatten:) hoppas du hittar va du vill ha, lycka till!! Kram Linnea

    SvaraRadera
  7. jag hade jättetur sist jag beställde, paketet kom jättesnabbt och allting passa perfekt, tillochmed jeans, som jag i vanliga fall aldrig kan ha när jag beställer :)

    SvaraRadera