torsdag 24 februari 2011

some day


Såhär ser alla originalfoton ut. Fint va? Gotta love those frickin garderober. Usch. Jag längtar verkligen bort från den här hålan nu.
Idag fortsatte jag att ha på mig den här jeansskjortan och ett par tights (eller säg sju par, när jag var ute i alla fall). Skjortan kostade mig 70 riksdaler på Myrorna, Malmö. Men fy vad jag älskar den. Den är liksom både snygg, mama-like, trendig, sköööön och så var den ju inte så pjåkigt dyr.

För den som undrar är ju denim en riktig fashionthing i vår, men när är den inte det? Det är alltid trendigt med jeans ju. Tycker jag i alla fall.

När jag var ute på min bikerrunda kände jag mig verkligen som en mamma. Jag är ju det, men jag kan väl inte påstå att jag egentligen, nästan, någonsin känner mig som en. Men tydligen kan kläderna få mig att känna mig som en. Stora kängor, fetejacka och myssan på sne. Med andra ord; ordentligt klädd.

Har ni tips på second hand-affärer tycker jag minsann ni ska dela med er! Nu!

3 kommentarer:

  1. så det är därför jag ser ut som jag gör!;D jag är mamma..

    SvaraRadera
  2. Jag ska utforska ännu fler butiker i helgen tänkte jag, sen kan jag säkert ge nåt tips =) Men hittils tycker jag att humana och emmaus är bäst! Även då emmaus i heleneholm som jag har tjatat om=)

    SvaraRadera
  3. Skitsnygg skjorta! Me like a lot:))

    SvaraRadera