lördag 28 juni 2014

Med utsikt över Geneve-sjön

Om några minuter, när jag vaknat till lite mer ordentligt, ska träningskläder på och jag ska traska längst ner i källaren på detta stora hus, för att köra ett litet gympass.
Jag är på ett fyrstjärnigt hotell i staden Lausanne, i Schweiz. Jag kan väl säga att jag aldrig bott så flådigt. Aldrig sovit så gott och även om bilderna på nätet såg otroligt tacky ut så är det riktigt fint.
Snart ska jag möta ut upp ett gäng fruar och respektive för frukost på taket, med utsikt över Geneve-sjön. Sedan ska vi göra stan. Vad nu det innebär i den lilla stad, det vet jag inte. Men en latte från starbucks står på min lista i alla fall.
Ikväll ska vi klä oss ännu piffigare och gå på operan här i Lausanne.
Och varför allt detta händer, ja det tar vi i ett annat inlägg.

God helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar