måndag 16 september 2013

och den rosa, långa klänningen

Såhär bra blev det! Jag känner mig nöjd faktiskt. Förutom att jag ganska snabbt luktade hyfsat ofräscht under armen, jag skyller på 100 % polyster och lite drama-drama innan vigseln. Hrm.




Klänning second hand, 45 kr, väska second hand, 10 kr. Skor som inte syns, inte second hand, däremot tröstköp och ett väldigt bra sådant när det var 70 % rea. It´s all about the money. Och miljön såklart. Hrm.



Det blir alltid väldigt bra bilder på oss, liksom.

2 kommentarer:

  1. Asså: RIKTIGT bra klänning. Din shoppingförmåga är ju en gåva :)

    SvaraRadera
  2. Filippa, jag saknar dig! Har du bytt sida eller haft upp över öronen att göra?
    Hoppas på att få läsa från dig snart igen!
    Best wishes
    ps du är välkommen på min sida också. Du har inspirerat mig! Nu bloggar jag i soft start och ska gå över till mer om försöket att göra nytta i indien. Varning utfärdas: sidan är under uppbyggnad: spreadyourlight.blogg.se Ds

    SvaraRadera