fredag 6 september 2013

all i see is pink-pink-pink



 Alltså. Jag har verkligen en livskris nu. Eller ja, det kanske var till att överdriva. Förlåt. Men var ääär inspirationen? Orken? LUSTEN? Jag kan se grejer som kan bli nånting... Men sen dör det. Tvärt.


Jag låtsas att jag bryr mig, men jag bryr mig faktiskt inte om något just nu. Jo, det är väl självklart att jag gör. Jag bryr mig om mitt älskade jobb, min älskade-älskade familj och mina fina vänner. Sen bryr jag mig kanske inte mer. Och det är inte för att vara elak eller lat, jag bara orkar inte.
(Nej jag har aldrig varit i den här livssituationen tidigare och förstår att allt har med det att göra. Nånstans)


Ikväll sitter jag hemma ensam då maken gigar. Jag tänkte att jag skulle ha en skön kväll i min ensamhet. Men fy vad tråkigt jag har. Så tråkigt att jag börjar deppa. Tänka tråkiga saker och ja. Nu sitter jag här. Jag bestämde mig för att googla på rosa. För jag älskar rosa! Alltså, jag älskar att se rosa. När någon har något i rosa blir jag lite extra glad. Och jag vet inte varför. Jag skulle vilja måla hela lägenheten rosa och bara ha rosa detaljer, tyger, kläder, skor... Jag undrar om jag nånsin kommer bli trött på denna gudomliga färg? Jag vet inte.
Men en sak vet jag. Ikväll ska jag bara kolla på rosa. För annars blir det ju tydligen himla tråkigt. Och lite deppigt.


Mm, ge mig dom där skorna vetja. I would looooove it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar