torsdag 25 juli 2013

Vila för själen

Det är verkligen sommar nu. Vi är på läger och idag var det min tur att ta morgonpasset med våra barn, som trots tröttare än någon annan ska upp prick kl 6.00 varje morgon. Just idag känns det inte alls jobbigt faktiskt. Vi har lagt madrasser i kyrksalen och satt på filmen Trassel på storbild. Solen skiner redan och allt är väldigt vackert och fridfullt här...

Vila för själen. Det är nog det jag håller på med här. För första gången på sex år har jag absolut noll ansvar. Alltså, huvudansvar. Jag får vara med och spela fotboll med en massa sköna kids och sedan får jag hänga med mina egna. Solen steker, vi svettas men njuter nåt otroligt.

God mat serveras och flera av mina sköna vänner är ju här också. Och fler får jag lära känna.

Ja, ett livstecken kom här. Nu ska jag fortsätta trassla och snart väcks alla andra också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar