onsdag 5 juni 2013

en rolig gåva!


När min svägerska fyllde år för en vecka sedan, fick hon en kul gåva från oss.
Jag ska nämligen agera personal shopper åt henne en hel dag och all shopping sker på second hand i Malmö (BÄSTAAA). Och så fick hon lite pengar som hon ska spendera.
Alltså. Det ska bli JÄTTEKUL! Jag längtar verkligen till fredag då vi kör tidigt på morgonen och hänger på låset på Myrorna, Emmaus och Humana. 
Vilken bra gåva va?
Från och med nu anmäler jag mig frivilligt till alla er som vill köpa en personal shopper till någon. I´ll do it!

Jag har ju liksom märkt att flera av mina vänner säger att de inte kan handla second hand. Jag tror det är alldeles riktigt. För jag är helt säker på att det är något man lär sig! Man tränar sina ögon liksom. Och jag är verkligen grym på att hitta mina bästa fynd och vackraste klänningar på second hand. Så. Om ni vill öva, häng på! Jag ställer alltid upp som medhjälpare i sånna här lägen. Bjuder du på fika är jag definitivt på.

Då får vi väl se nästa vecka hur vår personal shopping-dag gick, va?!




1 kommentar: