måndag 20 maj 2013

ursäkta mig.

Ursäkta mig för mitt dåliga bloggande. Jag har blivit lite skadad av alla artiklar, länkar och sidor jag läst om feminsm, genusperspektiv och hur alla framställs av media. Jag kände att jag inte riktigt vill vara en del av det där, på ett dåligt sätt. Jag vill ju vara en del av det, men på ett bra sätt. Och jag har inte riktigt kommit fram till hur jag ska göra det bra än.
Och sen rullar ju livet på med tankar som: vad ska jag göra med mitt liv egentligen? Och andra sånna där småfrågor.
Och annars, så äre ju faktiskt Vintagemässan på lördag, i Malmö. Själv kanske jag inte kan gå nurå, men jag hoppas ju så in i bänken. Om inte jag kan, så kanske du kan gå för mig? Elsa Billgren kommer ju och vem vill missa henne liksom?! Amen jag menar väl det.

Nu ska jag fortsätta fundera och klura hur jag ska göra med allt. Vi hörs dåh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar