onsdag 10 april 2013

somriga skor



För ett tag sedan hittade jag de här godingarna på Pingskyrkans second hand i Helsingborg, Söder. Jag tycker dom är skiiiiiiiiitcoola, om än ganska vingliga, hehe. Kanske inte de skorna jag får välja när jag ska ut i lekparken, men what the heck, jag gör väl annat!
Det är lite dumt och även tråkigt, tycker jag, att låsa sig bara för att man har en specifik livssituation. Jag är småbarnsmorsa, men jag äääälskar ju snygga kläder, skor och väskor ändå! Det är bara att anpassa situationen, gilla läget, lida-lite-pin och välja rätt tillfällen för dessa juveler man vill bära.
Så tänker jag i alla fall! Sen gör såklart alla precis som de vill och jag är inte den som dömer. Men, jag kommer fortsätta klä mig piffigt, fräscht och för en del, opraktiskt. Sån är ju jag liksom. Sedan kan jag ju slå ett slag för ecco-skor, de är ju galet sköna och det finns många fina pjäser.

Okej, sommarn, jag är REDO!

3 kommentarer: