onsdag 8 augusti 2012

sveriges kristnaste festival alltså

Idag börjar Sveriges kristnaste festival. Och jag är inte däääär! Det känns så himla tråkigt just nu. Frizon heter festivalen och är belägen utanför Kumla. Förra året var jag och Elysia med ett par dagar bara och i år ska jag inte åka. Fast jag vill. Så. Himla. Gärna. Ja, vem vet, jag kanske sätter barnen i bilen åker upp ändå tillslut. Så länge delar jag med mig av lite bilder från förra årets festivalhäng:



Hanso-panso!


Glass


Converse-häng


Bästa lovsångarna på denna jord


Typiskt härligt frizon-mat-häng


Fett stolt när jag fick veta att jag haft en typisk mamma-konversation med en av de kändaste på festivalen, nämligen sångaren i Gungor. Som vanligt hade jag ingen aning om vilka det var... 

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig varit på Frizon, men syrran är där i år igen och hon älskar det! Om du känner till Pelle Lindvall som har nån talkshow så är det våran kompis =) kram

    SvaraRadera