söndag 29 juli 2012

monki buisness



Dom här kläderna har jag handlat på rean på Monki. Jag gillar Monki alltså. Men ibland är det skitsvårt att ett enda plagg man gillar och ibland känns hela deras kollektion rätt. Ja, typ så.
Imorgon ska jag spendera tid med en kär vän och vi ska rota i second hand-butiker. Det ser jag verkligen fram emot. Jag älskar Malmös second hander!
Och så ska jag hitta ett par riktigt snygga joggingskor. Jag tog min första joggingrunda igår och har träningsvärk i varenda muskel idag, men nu är jag igång. Det var förra sommaren jag tränade sist. Oj oj oj.
Jamen då ser vi väl om jag hittar något fint imorgon. Det kanske ni får se ju!

2 kommentarer:

  1. Åh, jag är lite avis att jag inte är hemma i Malmö till premiäröppningen av Emmaus i Malmö, men jag får väl ta igen det med en extra lång secondhandrunda när jag kommer hem, sjukt bra med Emmaus, myrorna och humana i samma kvarter! Får man förresten vara sådär snygg så kort efter en förlossning?! kram

    SvaraRadera
  2. Håller med om Monki. Jag bor utomlands och är i Sverige 1-2ggr om året. Monki är verkligen en hit eller miss. Antingen vill jag köpa med mig hela affären, eller så vänder jag i dörren för INGENTING lockar.

    SvaraRadera