fredag 20 juli 2012

Luggen på Zooey





Jag testar ifån-bloggning. Jag ska inte berätta mer i detalj varför jag har tid att blogga nu......

Anyway. Jag älskar lugg på folk. Det är så snyggt. Jag vet inte om jag älskar det på mig, för jag är för feg för att prova. Och svettig. Alltså, jag har så mycket och tjockt hår (OBS inte #blygsamt skryt) att jag blir så svettig av att ha massa hår i ansiktet. Ja, sen är ett annat problem min extrema lathet när det kommer till hår. Jag orkar aldrig fixa det. Om jag tvättat det är det liksom ett plus.
Men nu har jag bestämt mig för att göra en trevlig förändring till hösten. Ja då är det lite kyligare (ok sommaren har inte visat sig än men det finns hopp!) och ja, då börjar rutiner och livet och hårsvall att falla mer på plats.
Någon jag inspireras av är Zooey Deschanel, jag tänker att vi har lite samma hår. Så det kan bli bra... Äh, den som lever (å följer bloggen) får se!

1 kommentar:

  1. Jag har en tendens att alltid klippa lugg på hösten och sen spar jag ut den och klipper av den igen nästa höst =) Lugg på sommarn är inte så kul! Zooey är definitivt en inspiration, älskar New Girl och hennes stil där som Jess!

    SvaraRadera