söndag 15 januari 2012

får man be och svära?

Jag blir galen på den här foglossningen!!! Det är så himla piss- och skitjobbigt att jag bara vill svära! Japp, så illa är det! Och inte ett skit kan jag göra - förutom att inget göra. Och det är sååååå frustrerande! Jag har lite mindre än HALVA tiden kvar och lider redan otroligt mycket.
Hur i hela friden jag ska ta mig igenom den tid som är kvar med all denna obekväma smärta och ALLT som måste göras... det vete katten alltså.


Slut på gnällinlägg. Egentligen är jag väldigt glad, bara att jag får panik på den hiiiiiimla skiten...

3 kommentarer:

  1. stackare!!! jag har också riktigt ont nu. överallt känns det som. och jag har också rätt lång tid kvar ju. och MASSVIS som måste göras. fy sketan!!!

    massa kramar till dig!!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag heter Joanna och är 23 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diahnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.
    Så kolla gärna in min blogg:)
    Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)
    Ps. Tänkte bara tipsa om att jag Kör jag en stor veckans blogg tävling där du kan bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dagen så passa på att anmäl dej:)

    SvaraRadera
  3. Pain in the as som vi brukar säga. Lider med dig och av foglossning!we can do it!

    SvaraRadera