torsdag 26 januari 2012

den viktiga infon


Här kommer lite viktig information om min nya header:

Soffan. Fåtöljen. JAA! Ett av mina bästa köp - någonsin! Jag fick ett presenkort på den stora second handen i Helsingborg av mina svärisar, i julklapp (puh, lång mening). Det var ganska mycket pengar för att vara på en second hand - speciellt - så jag klurade på vad i hela friden jag skulle köpa för att sätta sprätt på pengarna. Jag kommer in och ser soffan. Jag dör lite. WOW. Jag måste ha den!
Provsitter lite och ser hur den gröna fåtöljen lyser upp. Ännu skönare!
Japp, jag köpte båda. Och jag la endast ut 100 riksdaler själv. Ändå ett GRYMT bra köp. Åh, jag är så nöjd.

8 kommentarer:

  1. Sjukt snyggt med soffan och fåtöljen! Min man hade nog fått spunk om jag kom hem och sa att jag hade köpt en ny soffa, vi är inte helst överens om vad som är snyggt i hemmet så nu får vi enas om nån sorts kompromiss =)

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du dog litegrann, haha. fantastiskt snygg soffa. Synd att inte jag såg de först. ;0)
    //Marie

    SvaraRadera
  3. Mycket bra köp! De är jätteläckra :D

    SvaraRadera