fredag 6 januari 2012

2011 - sommar

Redan klockan 8 kunde man befinna sig ute i naturen. Då var det ju i och för sig varmt och skönt.... Mmm... Här leker Elysia och jag vid min gamla skola. Minnen!


Några få, riktigt varma dagar hade vi ju. Här är en av dem! Stek i skuggan.


Elysia lärde sig det här med iPhone-ing...


En av de många härliga och mysiga poolstunderna ute hos kusinerna. I sommar hoppas jag på att det blir vareviga dag! Typ.


Lilla stekarn fortsatte steka.


Jag och maken fick ett presentkort på en lyxig restaurang i Arild. SÅ NAJS!
Där njöt vi av en mysig middag tillsammans.


Ja, vad hände sen då? NEW YORK såklart!


Med världens bästa systrar!


Jag köpte långklänning och besökte flera gånger min favoritbyggnad; Flatiron.


2011 års midsommarafton firades på Big Daddys. Sjukt coolt. Sjukt gott.


Jag blev bjuden på en Veronica Maggio-konsert! Fetmaaaa!


Jon köpte kvinnodricka och vi skrattade så vi grät.


Vi åt jordgubbar till frukost.


Var husvaktare i världens bästa hus och Elysia var också toksjuk och bara sov.


Vi hängde så mycket det gick på stranden, med nära och kära!


Jag och Elysia kokade sylt på svärmors plommon! Hon älskade det (som synes).


Jag och Elysia slappade med Hanso medan alla pojkar farit tidigt till Frizon för att jobba.


Vi såg en fjäril.


Jag och lilla Bumsingen körde en raksträcka själva upp till Kumla, a.k.a Frizon. Vilket äventyr!


Och så hängde vi några dagar där med alla sköna ungdomar.


På söndagen skulle pågarna rigga ner. Trötta men sååå duktiga!


Vi myste till det med pizza på helt vanliga vardagar.


Vi åt middagar i folks trädgårdar, bland annat en hel del hos mor och far.


Gurra, Tilda och jag var hjälpredor på moster och morbrors inflyttningsfest. Det var riktigt roligt!!


Jag och Hanna fikade mycket för att kompensera hennes kommande London-flytt.


2 kommentarer:

  1. sweet! jag saknar dig redan!!! inte ok, asså..

    SvaraRadera
  2. Härlig tillbakablick! Hoppas det är ok att jag lagt en bild på lilla E på min blogg (maila mig annars så tar jag bort den!), Kram Elisabet

    SvaraRadera