söndag 6 november 2011

triss i lycka! (och kärlek)



Ikväll kom min älskade, älskade, älskade make hem (som ni ju anar i föregående inlägg var han galet efterlängtad). Inte nog med att hans ankomst i sig gjorde mig överlycklig, nejrå. Han hade köpt med sig TVÅ Vouge till mig!!!!! Jag är en redig sucker för denna utländska tidning och samlar faktiskt på dem. Men de måste köpas i utlandet, annars känns det inte så exklusivt. Jag bara ääääälskar att bläddra i dessa alltså. Jag vet, det här är SÅ fånigt, men det här är verkligen en av de bästa presenterna man kan ge mig. Tänk vad han vet min make!




Och som jag också berättat innan så fick jag ju en finfin gåva av min käraste Panso idag också. Den fraktades hem med hennes föräldrar nämligen. Och kolla in. De COOLASTE strumpisarna någonsin. Jag bad henne köpa ett par, men de var slut överallt (från Topshop). Så hon, den galningen, beställde hem till mig! Alltså. På riktigt. Jag ska bara köpa världens bästa plagg att ha till sen så... Ja, de lär jag leva i. Fast de får ju inte gå sönder i och för sig...

Nu är jag glad! Presenter är det bästa jag vet ;) Haha...

1 kommentar:

  1. hur kan ni inte kommentera när jag gick in i en affär och handlade två vogue-tidningar och fick sjukt många skumma blickar. detta måste uppmärksammas.

    SvaraRadera