måndag 19 september 2011

kvinnopepp och länkkärlek

Ibland behöver jag lite kvinnopepp. Alltså pepp från kvinnliga människor. Alltså, jag menar. Äh, kvinnor helt enkelt.
Det är lite speciella bloggar jag kikar in på då, kan man tycka. Men jag tänkte ändå delge dem. För de ger mig verkligen en kick, en glad och bra sådan. Och det är sådana jag inte läser dagligen, utan bara slinker in på då och då.
Okej, here goes:

Ebba von Sydow - hon är snygg, smart, cool och har mycket bra och positiva inlägg!
Blondinbella - Jag trodde inte man fick läsa hennes blogg, med det ryktet som fanns innan. Men wow, vilken kvinna hon är! Hon kan verkligen ge mig peppen på att ta tag i mitt liv (hehe).
Anna Lidström -  Underbaraclaras syster. Hon är så HIMLA cool. Jag vill vara henne.

Sen kan jag ju alltid delge de dagliga pepp-doserna jag får av:


So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar