torsdag 22 september 2011

feel the pepper



Idag är en ny dag och jag känner nästan lite pepp! Så skönt. 
Inte bara plugget då, som jag idag verkligen tänkte ta tag i (nån gång måste ju vara den första).
Men det hade varit roligt med nån ny, cool outfit. Jag är grymt shoppingsugen nu ska ni vet. Fast jag kan inte riktigt bestämma mig för var. Jag är inte så sugen på att gå till vår lilla mini second hand i stan, för där hittar jag oftast bara nåt som jag kaaanske vill ha. Och ibland köper jag det.

Sen är jag inte heller så sugen på H&M, Gina och de där andra, för helt plötsligt har jag lite svårt att handla där. Inte bara för de etiska principerna som jag kacklat om, utan också för att jag plötsligt finner det DYRT där. Konstigt va? 
Snacka om brutalt second hand-skadad.

Så, eftersom jag är shoppingsugen fast inte vill shoppa nånstans, så får jag helt enkelt se till att rota fram nåt kul i garderoben och göra nytt av det.
Japp, så får det bli.
Och så är jag grymt sugen på en ny header också. Hm......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar