fredag 26 augusti 2011

träningen

I somras kom jag ordentligt igång med joggningen igen. Det är så himla gött tycker jag. Det är så grymt skönt att springa, själv eller med någon kompis (själv har jag mestadels spenderat mina springtimmar med min storebror, men nu är även en annan kompis med i gamet!). 
Det är en väldigt praktisk träningsform och funkar ju såklart väldigt bra för oss småbarnsföräldrar/pastorsfruar/ljudteknikerfruar. Alltså, för oss som har svårt att boka upp oss en-två kvällar i veckan. Just för att schemat ofta ändras från vecka till vecka.

Idag känner jag mig inte på något superhumör och då var det skönt att kunna ta sig ut på en tur innan det är dags att ta tag i det här sketna, sista, sista plugget för sommarkursen. Det är så himla drygt! Varför gör man det liksom bara inte?
Suck.

Aja. Annars ska jag försöka hinna lägga in lite bilder från veckan som gått, så ni får se lite kul också. Inte bara läsa sånt här tråkigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar