måndag 22 augusti 2011

some day it´s autumn



Äntligen har jag hittat ett perfekt ställe för självutlösande fotografering! Jag utlovar en eller två bilder mer än vanligt.
Idag ser jag ut såhär. Håret, det sjukaste. Jag vaknade såhär! Haha. Ibland älskar jag mitt hår.

Jeansen har jag fått från en kär vän, Bella, som ibland förser mig med fin-fina grejer från topshop. Man blir ju så glaaaad!
Och tunikan kommer från en billighetsaffär i New York. 
Oh! Halsbandet. Det är mitt kors...

Det är så konstigt hur livet är och blir ibland. Jag själv lider av konstant huvudvärk nu och jag vet att det har med att göra att hösten - den riktiga hösten - snart är här. Det gör mig ingenting (längre, jag har jobbat på det) att vi inte får några fler stranddagar. Men den här hösten ser jag på från många vinklar. Det känns läskigt, roligt, spännande och otroligt jobbigt på en och samma gång. Mycket jobb, mycket plugg, mycket lite tid med de jag älskar mest... Usch och ja. Nu kör vi, hösten!

Kom igen, ge mig lite höstpepp!!

1 kommentar:

  1. Pepp peeppp! Fatta vad fantastiskt att få jobb så där, och att ni får mer pengar till kassan! Jag tror att hösten kommer bli jättebra! Och så ses juh vi hela november! Whiiii! Puss puss älskar dig!

    Marie

    SvaraRadera