söndag 15 maj 2011

jag är lat men ändå stark

Jag är så lat, förlåt. Jag har fotat lite, på mina färdigsydda, SNYGGA klänningar som jag köpte för två veckor sedan. Men jag orkar inte lägga in pixen ikväll.
Men fy vale vad nöjd jag blev! Jag sitter just nu i den ena och har precis sytt fast fyra knappar på den andra. För hand liksom. Jag känner mig så tokigt händig ikväll.
Fast egentligen inte. Det enda jag kunde tänka på när jag sydde sömmarna var om min kära svärmor eller in kära Dessi kommer att kolla efter hur noggrant det är, ja då dör de väl båda två! Illa och ojämnt tror jag.
Men det gör inget.
De kostade mig 25 kronor stycket och kommer nog ändå att användas med gläjde. Den ena är så fin så det får bli bröllop eller student på den. Jaa!

1 kommentar:

  1. Bravo Filippa!! Vad kul att du har kommit igång med sömmandet! Du får visa när jag hälsar på nästa gång:) kram!

    SvaraRadera