fredag 13 maj 2011

it´s vintage, baby!




En dag den här veckan hann jag använda en av mina oanvända klänningar. Men kolla, shit pommes, vilken fin klänning va?! Den måste vara vintage, alltså, på riktigt. Jag köpte den på kyrkans loppis för ett år sedan, för 10 kronor. Inuti står det: made in england. Lappen i ryggen ser riktigt sliten ut. Undra vem det var som skänkte den till kyrkans loppis, är det nån som vet? Det vore ju fantastiskt roligt att veta om det faktiskt ÄR vintage och om den har en liten historia. Coolt vore det.

5 kommentarer:

  1. Fy vad underbar! Om jag hade passat i rosa hade jag faktiskt velat köpa den av dig för mycket mer än 10 kr! funderat på att bli personal shopper? ;)

    SvaraRadera
  2. Åhh vilken fin klänning! Du klär jättebra i den!

    SvaraRadera
  3. Carro Bergander16 maj 2011 kl. 16:39

    Vilken fantastiskt fin klänning! Me like!

    SvaraRadera