onsdag 13 april 2011

what about clothes?


Bild härifrån.

Här om dagen slogs jag av en speciell tanke. Egentligen borde jag ju inte skriva det här ens, för tanken jag fick, går helt emot vad den här bloggen pysslar med.
Nämligen; kläder. Och inte bara ordet kläder helt fristående, nej, mina tankar kretsade kring att, fy vale vad onödigt det är. Med kläder. Inte själv tyget i sig, för det är ändå schysst att ha, när det är kallt ute och så. Men, hela den här mode-fashion-kläder-grejen. Onödigt?
Jag står egentligen stenhårt för att det behövs. Denna sida av kreatvitet behöver också få finnas, för det är verkligen en kreativ grej. För många i alla fall! Och speciellt för mig.
Men, ändå, så slås jag av det. Vad sysslar du med? Sluta. Det är jobbigt, störigt och otroligt tråkigt.


Eller? Vad säger du?

2 kommentarer:

  1. lenamaria lundberg13 april 2011 kl. 19:56

    ja du. Du är välkommen in i min garderob - en ICKE mode gaderob, jag tror inte du hittar ett enda "mode" plagg . däremot hittar du lusekofta för 2500 och loppisklänningar! kramen, kul att läsa din blogg (det trodde du inte va!)
    lenamaria

    SvaraRadera
  2. Om man bara ägnade sig åt livsnödvändiga saker skulle livet vara bra torrt. Människan behöver mer än överlevnad. Skriv på du. Jag tycker det är intressant! :-)

    Kram, Pernilla

    SvaraRadera