tisdag 22 mars 2011

some day


 Notera Elysias huvud, haha!


Ibland kan jag kanske tycka att jag måste göra något ut över det vanliga. Som att stå på ett bord och posa till exempel. Det är bara något man måste. Om man är som jag.
Jag gillade inte den här outfiten särskilt mycket, men jag visar upp den ändå. Det kändes så... osnyggt på nåt vis. Men det var skönt för stunden och just denna klädsel blev jag och Darya helt klara med vårt arbete till på fredag och jag kan nu känna mig lugn. Eller inte. För nu är det uppsatsskrivande så fingrarna glöder och hjärnan torkar ut. Ungefär så känns det.

Shorts Emmaus i Malmö, 50 kr
Tights H&M
Kofta Ullared för hundra år sen
Scarfen fick jag i födelsedagspresent förra året av D-dawg, LOVE!

3 kommentarer:

  1. Haha vilken kul min Elysia har!

    SvaraRadera
  2. Viktoria Andersson22 mars 2011 kl. 10:01

    Jag tycker dina kläder är skitsnygga!!
    Vet du inte att en skönhet klär i allt? :)

    SvaraRadera
  3. du är ALLTID snygg. den här outfiten var lite proper, men man kan ju inte alltid ha galna grejer på sig, eller hur??

    SvaraRadera