onsdag 2 mars 2011

some day


Nu kanske du tänker, men hallå, det har inte varit sol i din stad idag, Filippa. Näe, precis. Idag hade jag på mig detta. Exakt detta. Men bilderna togs för några veckor sen. När jag hade på mig exakt samma! Tråkigt va?
Jag tycker sånna här dagar är de tråkigaste. Ingen inspiration, eller näe, så ska jag inte säga. Ingen ork till inspiration. Jag är så sjuuuukt trött (har praktik) att jag inte orkar bry mig eller tänka. Så då tar jag ett säkert kort. Nåt som jag vet att jag gillat innan och som jag tycker är bekvämt och snyggt.
Tråk. Tråk, tråk, tråk.
Jag önskar mig en kul outfit tills imorn. Men jag vetekatten var jag ska leta nånstans. Några kul tips?

För övrigt längtar jag stenhårt tills det är några grader varmare, så jag kan dra på mig min snygga second hand-fyndade mocka-jacka. Åh. VÅR, ge mig!

Ps. Inget second hand på mig idag. SÅ trist! (förutom skorna)

4 kommentarer:

  1. svar; tack! den kommer från gina tricot :)

    SvaraRadera
  2. Bara för att du inte känner dig inspirerad idag betyder det inte att du inte är snygg i din utstyrsel - för det är du minsann! Imorrn kommer bli en så mycket bättre dag inspirationwise. Minsann! (förhoppningsvis för mig också!)

    SvaraRadera
  3. vet inte om det är nåt för dig, men på lookbook.nu kan det ibland finnas inspirerande grejer :)

    SvaraRadera
  4. ibland är min klädinspiration bara så bottenlös så det finns inte. för det enda man ska göra under dagen är att gå upp och gå till ett jobb som man redan är på.. ;)
    Men iblaaand så, gör jag mig riktigt tillpiffad, målar naglarna, sätter upp värsta frisyren och snygga outfiten fast jag vet att den ende som kommer se mig på hela dagen är en 9 årig tjej! haha

    SvaraRadera