torsdag 17 februari 2011

some day



Jag tänkte ta min första, snygga outfitbild idag. Det gick inte jättebra, eftersom lilla Bumsingen bestämt skulle vara med. Men hon är ju så himlans snygg, så det gör väl inget.
Tröjan på bilden är ny! Ny som i second hand. Den kostade... wait for it... FEM KRONOR! Jajjamensan. Jag köpte mig tre plagg för femton kronor igår. Det var så roligt, för jag hittade Röda Korsets second hand i Landskrona, utan att ens leta efter det! Sjukt roligt. Massa glada, gamla tanter, Elysia, jag och alla plagg kostade fem kronor. På lördag har de öppet igen, då ska jag nog hinna dit och se vad jag kan hitta!

Tröja och skor second hand. Resten... ja, H&M, fast för rätt längesen.

1 kommentar:

  1. Täänk om allt var så billigt! Min secondhandrunda blev mest en besvikelse, men då kan det ju å andra sidan bara blir bättre imorn =)

    SvaraRadera