tisdag 15 februari 2011

det är svårt nu

Åh vad det kryper i mina shoppingfingrar. Jag vet ärligt talat inte var jag ska ta vägen! Det är livsfarligt att trippa runt på stan i sådana här löftestider. Jag ser så mycket nyinkommet, sjukt snyggt och inspirerande, och att då veta att inget av det där ska jag ha, ooh, det svider.
Jag såg ett par asfina pjucks på Åhléns idag. Näe, jag vill inte ens prata om det.
Så. Vad gör man? Jag måste, måste stå fast vid mitt löfte! Only second handing... Jag måste nog åka till Malmö nästa vecka och shoppa lite. På Myrorna. Eller Humana. Eller Emmaus. Typ.

2 kommentarer:

  1. Dem tre är mina fsvoritaffärer! En av mina bästa vänner som fått mig att shoppa second hand brukar köpa Elle Magazine och Damernas Värld, sen komponerar hon ihop liknande outfits all secon hand! Det blir skitsnyggt, men så har hon också mest kläder i hela världen! kram

    SvaraRadera