onsdag 28 december 2011

vecka 19




Förra veckan kunde man se ut såhär. Det var innan foglossningen slog till ordentligt och mina nyinköpta fina skor inte kan användas mer. Snyft. Ja, jag sörjer faktiskt. Äsch, skyll på hormonerna bara, jag hade sörjt dem i vanliga fall också.

Shoe-lover ftw.


Och för att göra förvirringen extra stor så går jag in i vecka 20 idag. Samt har skaffat maximala vuxenpoäng genom att ha köpt fotriktiga skor (det sved). Men shit pommes vad skönt det är! Varför mognade man inte tidigare på sko-fronten?

Kläder: blus second hand, 20 kr, kjol en gammal goding, mama-strumpisar från London och heta skor 

4 kommentarer:

  1. Jag har både birkestock, extra sulor med fotvalvsstöd i conversen, gjutna sulor i gummistövlarna och pensionärshalkskydd minsann!! (Gubben som ville att jag skulle använda dem nu när jag e gravid, finns ingen snö än dock). Du är inte ensam! Jättefin bula :).

    SvaraRadera
  2. haha, visst är det underbart att vara gravid och invalid?! ;D tack så mycket!

    SvaraRadera
  3. hej filippa, svarar väl här då :) mina nya cvn gör jag i photoshop cs 5.

    SvaraRadera
  4. Åå du e så himla vacker Filippa! Stor Kram till dig, hoppas du och familjen har en fröjdefull jul. //Marie

    SvaraRadera