tisdag 27 december 2011

den klassiska mama-posen


Okej. Hur ska man stå?


Oj så glad man kan va!


Och så måste vi ha den klassiska mama-posen också, annars kommer ju bloggen fallera. 

Jag har varit och pluggat med min grupp idag. De är riktigt trevliga alltså, i alla fall de två som kommer, hör av sig och faktiskt gör något. Jag är så gaaalet irriterad på de andra två, förstår inte hur man kan få gå på högskolan med sånt beteende. Usch!
Men, annars är jag glad. Jag hittade tre fiiiina plagg på Gina Tricot idag som passade jättebra! Rekommenderar Gina Tricot till alla er gravida; rymliga och snygga och (nu!) billiga grejer! 
Jag ska visa er nån dag. 

Och så ser jag fram emot eftermiddag-kvällen här. Mys med mina bästaste-bästaste ikväll och familjehäng hela dagen. Åh. Det känns ju himmelens bra!

1 kommentar: