tisdag 13 december 2011

St Patrick & Paddy



Det här är så sjukt dåligt och bra på samma gång. Min gamla lärare Kicki har gett mig sååå många roliga tips på hur man kan arbeta med en iPad. I ENGELSKA. Ett ämne alltså, maaaassa tips. Och jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag har endast två lektioner till på min praktik, sedan kommer vi ha avslutningsfika (jag tänkte baka och bjuda på julmust!) eftersom det är min sista gång där. Och ja. Shit. I mitt huvud snurrar just nu tusen idéer om pedagogiken i teknikens värld!
Som tur är så är ju fallet så att det är jag själv som kommer att bidra med iPadsen, två stycken har jag med mig. St Patrick och Paddy. Vår och lillebrorsans. Men åh, det är lite frustrerande. Varför gjorde jag inte detta tidigare? För typ tre veckor sedan? Suck och pust.
Jag måste nog bli lärare känner jag. Men då måste det banne mig finnas teknik på skolan ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar