måndag 19 december 2011

pregnancy fashion?




Here we go. Min kära vän Hanna (som toköverraskade med sin hemliga hemkomst i lördags!) sa till mig igår: Eftersom du inte hittar någon gravidklädeinspiration så kanske du själv får vara inspirationen? Det var väldigt fint sagt tyckte jag och jag antog utmaningen (?). Igår såg jag till exempel ut såhär. Det kändes väldigt skönt på morgonen när jag kommit på den härliga kombi utav second hand-klänning från London (Dorothy Perkins btw), preggo-strumpbyxor som köptes i London förra graviditeten och en uuuurgammal kofta. Samt, det bästa: min nya, vackra, underbara skor. Fy vale vad jag älskar dom!

Så, vad tycks? Min första inspiration till er andra preggos, kanske? Nu känns det kul ju, ska försöka hinna in om lite second hand-affärer i veckan så jag har lite mer kläder som passar att jobba med!

2 kommentarer:

  1. Gud vad snyggt! Om bara jag vågade så mkt färg. Svart är mitt mantra :P. Vet du vart man hittar fler snygga preggostrumbyxor? BTW, vecka 26+ngt idag:)

    SvaraRadera