måndag 19 december 2011

min sötkorv!




Åh min älskade lilla sötkorv, jag längtar efter dig! 
Jag sitter i skolan och känner mig allmänt deprimerad och lite sjuk. Deprimerad för att skolan jag går på är det (förutom upplyftet att få träffa några fiiiina klassisar, tjoho!!) och lite sjuk för att ja, jag är gravid och det verkar som att jag inte ska bli frisk än på ett tag. Tråkigt.
Men jag ser såååå mycket fram emot de kommande dagarna, veckorna kanske... Det ska bli så underbart att umgås med min lilla familj och även den stora. Åh. Äta massor, fika, massa underbara vänner, familjen och så kanske en hel del vila på det? Japp, jul, jag är redo nu!

3 kommentarer:

  1. åh vad hon har blivit stor! och så underbart söt!

    SvaraRadera
  2. Alltså det här kanske låter konstigt eftersom jag egentligen inte känner dig så bra, men...er dotter är lätt bland de sötaste ungarna jag sett! Hoppas du tar det som en komplimang för det är det det är =) Hon måste ha himla bra gener ;) Du var förresten snygg och piffig det lilla jag såg av dig i skolan idag, hejja dig! Cred till dig som orkar vara snygg fast du känner dig hängig!

    SvaraRadera