fredag 16 december 2011

pregnancy fashion




Nu när jag börjar må sådär härligt "bra" igen (för er som inte vet så är oftast de tre först och tre sista månaderna värst. Haha!). Jag är i mitten och har börjat dricka läsk och äta allt möjligt skit igen. Ja, ni ser, jag mår super (noot). Något jag också börjat känna glädje för igen är kläder, mode, inspirationen... Men sen är det något som verkligen tar död på det. Och det är alla gaaaalet tråkiga mammakläder. Jag orkar inte ens kolla på dem längre för det är så tråkigt. Det slutar med att jag sitter och kollar vanliga fashionbloggar och att jag fortfarande inte vet vad jag ska ta på mig. SÅ TRÅKIGT. Jag måste få tillbaka liiiite mer av den där orken också så att jag orkar mixa lite mer. För jag älskar kläder! Och jag älskar att klä mig fint! Och jag älskar att mixa, matcha och ändra och fixa.

Dessa bilder är från H&M och det är kanske det roligaste jag kan hitta just nu... Nä! Inspiration! KOM! Kom över mig och ge mig liiite mer energi! Kanske skulle gå och rota i garderoben redan nu?

2 kommentarer:

  1. asså, kolla in Beyoncé! Skithet !! :D

    http://pregnancyfashion.sheknows.com/celebrities/steal-her-maternity-look-beyonces-glamorous-street-style/

    SvaraRadera
  2. Jag är en levande hm annons. Har typ allt värt att köpa från deras Mama kollektion. Finns ju inga alternativ! Väntar spänt på stt se vad du kommer på :)

    SvaraRadera